۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۰۲

برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا ؛

تیم ملی تکواندو عازم تاشکند شد/ پومسه روها دوشنبه به میدان می روند

تیم ملی تکواندو عازم تاشکند شد/ پومسه روها دوشنبه به میدان می روند

اعضای تیم ملی تکواندو ایران در دو بخش پومسه و کیورگی برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با پروازی مستقیم تهران را به مقصد تاشکند ترک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهاي قهرماني آسيايي در بخش اجرای فرم و مبارزه یکشنبه چهارم خردادماه به میزبانی ازبکستان در تاشکند آغاز شده و تا چهارشنبه هفتم خرداد ماه ادامه خواهد شد. به منطور حضور در این مسابقات تیم های ملی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان ساعت 5 صبح امروز راهی محل برگزاری این دوره از مسابقات شدند.

در بخش مبارزه یا همان کیورگی فرزاد عاشورزاده ، بهنام اسبقی ، علیرضا نصرآزادانی ، مهدی خدابخش ، یوسف کرمی و مرتضی شیری در تیم مردان به دیدار رقبای خود می روند. بیژن مغانلو به عنوان سرمربی  ، مهدی بی باک و پیام خانلرخانی هم به عنوان مربی هدایت تیم را برعهده دارند. ضمن اینکه فریده رشیدی ، پریسا قربانی ، سوسن حاجی پور ، پریسا فرشیدی ، شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده به هدایت مینو مداح به عنوان سرمربی و پروانه محمد تقی پور تهرانی در تیم بانوان حضور خواهند داشت.

بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در دو بخش کیورگی و پومسه

در بخش پومسه یا همان اجرای فرم  علی نادعلی ، علی سلمانی ، محمد تقی حاتمی ، هادی ترکاشوند ، هدایت آریانفر ، مهدی صمدیان تبار و مهدی جمالی در تیم مردان ، مرجان سلحشوری ، آتوسا فرهمند ، بدری اسدی ، مهسا مردانی ، بهاره قادریان و نگین گیل سماعی حضور دارند. حسینعلی نظری و مجید نیری کادر فنی تیم مردان و مهناز مردانی سرمربی تیم بانوان پومسه را تشکیل می دهند.

اعضای تیم مردان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در بخش پومسه

تيم ملي تكواندوي ايران در بيستمين دوره مسابقات قهرماني آسيايي در بخش مردان با هدایت بیژن مغانلو موفق به كسب يك طلا، يك نقره و 2 برنز شد و بر سكوي نايب قهرماني قاره كهن ايستاد و در بخش بانوان موفق به كسب يك نقره و 2 برنز شد. ضمن اینکه در دومين دوره مسابقات قهرماني آسيايي پومسه، در بخش آقايان يك طلا، 2 نقره و 3 برنز را بدست آورد و نايب قهرمان شد. در بخش بانوان نيز يك طلا، يك نقره و 3 برنز را كسب كرد.

این دوره از مسابقات به مدت چهار روز برگزار می شود که یکشنبه چهارم خردادماه در اولین روز این دوره از رقابتها پومسه روها به دیدار رقبای خود می روند.

کد خبر 2297180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha